søndag den 30. maj 2010

Sidste dag(næsten)

Så nu sidder jeg her med det sidste projekt inden den sidste eksamen i morgen. Så er der lige en lille mini ferie inden 3-ugers kurset starter... Dejligt :) kan slet ikke beskrive hvor meget jeg glæder mig til i morgen eftermiddag. Det her semester har bare været utroligt hårdt, mest fordi der altid har hængt 1-2-3 projekter over mit hovede på en gang. Så afslutning på det sidste projekt bliver bare sweet:)
I dag har jeg været til brunch med veninderne, har godt nok grinet højt og længe, dejligt at fejre miniferien inden den er startet.
Vi var også et smut forbi nationalmuseet, godt nok mange år siden jeg sidst var der, var med de samme veninder som i dag, men i 4. klasse skyder jeg på. Det er lidt underligt for det stærkeste minde fra den tur, var børnelegerummet som vi kort besøgte dengang. Jeg kan huske der var noget med krydderier, og den dag i dag synes jeg at tørret ingefær og muskat lugter af nationalmuseet, underligt.

Men nu er jeg tilbage over projektet, sidder og spiser p-tærter og krummer på (abe)katten i mit skød, men hun er heldigvis ligeglad:)

2 kommentarer:

  1. Mmmmm ptærter.. Forresten - jeg har nogle tomat frø og ærte frø - tror du de kan gro her i lejligheden???

    Pernille

    SvarSlet
  2. det kan de sagtens. Ærteplanten vokser meget hurtigt, og får ikke så mange bælge. Så jeg fandt det til at være for meget arbejde til lidt for lidt udbytte... men du kan jo prøve:) Tomat kan man også godt, men det er meget vigtigt at man bestøver blomsterne for ellers kan man vente meget længe på en lille bitte tomat.

    SvarSlet