mandag den 17. maj 2010

Læse "ferie"

Den første dag i læse ferien er hermed blevet dedikeret til afslapning og afstressning, dejligt:) Det er godt nok nogle år siden jeg har kunne sove til kl halv 12, så det må have været tiltrængt. den første eksamen er på næste tirsdag, så jeg burde ikke sløse med tiden, men i dag gør jeg det alligevel :D

De små chiliskud burde blive plantet om, ud i hver deres potte, men jeg tror jeg venter lidt. Øverst på billedet ses dåse chilien, da skudene kom op var der 5 skud, jeg tog 4 af dem fra, 3 smed jeg ud og lod 2 stå i en potte sammen. For hvis der er for mange planter på et sted bliver de ikke til noget, men nu ser det ud som om de 2 der kom i rigtig jord i en rigtig potte har det meget bedre, de er ihvertfald blevet meget større, (øverst højre hjørne)
Så jeg tror ikke det kan anbefales alligevel, selvom det så smart ud.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar