tirsdag den 18. maj 2010

Mad:) :)

Så nu er jeg frisk og frejdig, og bøgerne er taget frem... Den første er endda blevet åbnet, store sager.

Dagens højdepunkter bliver nok når der skal købes ind til Risotto, jo jeg vil prøve at gøre Solsikken kunsten efter, bare uden ost :(
Kæresten kan ikke lide ost, og han kan spotte ost i hvilken som helst afskygning. Hvis du vidste hvor meget mere kedelig pizza og lagsagne bliver når den er ostefri... Men det er der jo ikke noget at gøre ved.

Jeg kan måske købe lidt ost og kun putte det på MIN mad... eneste ulempe der er ved det, er at der så ligger en ost i køleskabet indtil den begynder at lugte for meget, hvor den bliver smidt ud. Jeg kan ikke nå at spise et helt stykke ost inden det bliver for gammelt. :(

Tror også jeg vil bage en kage, skal lige finde ud af hvad det skal være, ligger opskrifter og billeder op senere:)

3 kommentarer:

  1. Der er godt nok en del M ikke kan lide, bla. æg, så jeg laver ret ofte omelet, når han ikke er hjemme, næste gang (nok fredag) bliver det tærte tror jeg. De er besværlige de mænd ;)

    - Vibeke

    SvarSlet
  2. Ja, hvor er de irriterende. Ligesom med Sushi, kan M lide det?
    For hverken solsikkens eller min kæreste kan, så vi har lavet en hemmelig klub der spiser sushi, uden mænd, en gang imellem:)

    SvarSlet
  3. Vi har vist snakket om det før, men det er jo et fact, at kærester ikke kan lide suhsi. Hmm, måske skal jeg lave det, når jeg er alene i morgen?

    - Vibeke

    SvarSlet