fredag den 28. maj 2010

En Tycho Brahe-dag

Jeg havde en rigtig uheldig dag i onsdags, sad på skolen hele dagen og terpede. Eksamen lå fra 15-19 og da klokken var 2 begyndte jeg at få hovedpine. Hovedpinen accelererede og jeg drak en masse vand, under eksamen var jeg blank, havde hovedpine og skulle tisse hele tiden. Så den gik vidst ikke så godt.

Min veninde kunne se jeg havde det skidt så hun gjorde mig den "bjørnetjeneste" (både i ny og gammel forstand) at køre mig til stationen. En bjørnetjeneste i ny forstand fordi jeg ikke orkede at vente en halv time på bussen og i gammel forstand, fordi da jeg ikke kørte med bus glemte jeg at klippe, og 2 stationer før jeg skulle af kom der 4 kontrolløre ind i toget. 750kr koster det at glemme et klip, og ikke noget med studie rabat eller noget.

Tænk at det er billigere at parkere ulovligt og gå over for rødt. Handlinger der kan være livsfarlige! Hvad skade kunne jeg have gjort bare fordi jeg glemte at klippe.
Det er også bare typisk, så går man troeligt rundt og klipper og der kommer aldrig kontrollør og den ENE gang man glemmer det, kommer der fandmer fire af slagsen, som en hel hær af kontrolløre, som om en ikke ville være nok.

1 kommentar:

  1. Nooo, stakkels mormor! Det var da for ærgerligt :( Vi spiser sorgerne væk på søndag ;)

    - Vibeke

    SvarSlet