tirsdag den 25. maj 2010

Ahh Hjemme

Så er jeg kommet tilbage fra en dejlig pinse med mine forældre og vores sejlklub i båd. Kapsejladsen derop var lidt træg for der var ikke så meget vind, men så kom solen og varmede lidt:)Jeg sejlede med min bror hans kæreste og min egen og vi blev alle lidt skoldede, vi havde husket solcremen men bare glemt at tage den på, smart :S





Men vi kom godt hjem og planterne havde det godt :) og rovdyret(Sussi) nød at komme hjem, hun havde været ude og bo i byen. Jeg havde også fået tid til at strikke lidt, jeg er ved at afprøve nogle snoninger, det er lidt svært, hvis der er nogle der har tricks må de endelig skrive.
Jeg var til eksamen i dag, det gik ikke helt super, men forhåbentligt godt nok, gider ikke havde det fag igen. Og da kæresten hentede mig havde han købt ind, også en gave til Sussi.
Ja kattelegetøj er formet som de underligste ting, ikke fordi jeg tror vildkatte i naturen løber efter sushi-stykker men hvis der er en kat der skulle det, så skulle det være Sussi ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar