torsdag den 6. maj 2010

Chili i mad?

Jeg sad for noget tid siden i Holland og talte med min svorger(kærestens storebror) og jeg nævnte min chilifasination for ham, og at jeg sagtens kunne tage nogle frø med til ham, da han har lidt samme passion, bare med tomater. Men så svarede han, "chili? hvad bruger i dem til?" tænk sig at manden her aldrig kunne drømme om at putte chili i sin mad. Jeg blev mildest talt chokeret, hvordan kan man i en forholdsvis ung alder(30år) aldrig bare have prøvet en lille mild chili? Dette leder mig hen på et meget farligt link, Spise med Price, "some like it hot" og jeg siger farligt link fordi når du har set programmet, får du en ustyrlig lyst til at dyrker samtlige chilier i programmet :) Men hvis du ligesom min svorger er lidt i tvivl om hvad du skal bruge dine chilier til så se her:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar