onsdag den 30. juni 2010

I fredags...

... var det meningen at jeg skulle til tøse hygge hos min veninde Pernille sammen med min anden veninde Vibeke. Vi skulle mødes efter Pernille havde lagt William i seng og drikke fancy the og hygge.

Men livet i den lejlighed var vidst ikke på sit højeste lige den dag, så mig og Vibeke besluttede at lade mor og barn i fred.

Meget impulsivt besluttede vi os at tyre nogle somersby i en taske og så ind i Imperial og se sex and the city. Jeg havde hele ugen prøvet at stable en tøsebiograftur på benene med nogle andre veninder men helt uden held. Det her var pisse fedt og vi gik fra biffen lidt småfulde og glade, gik gennem strøget mens vi drak øl og snakkede. Det var virkelig hyggeligt, vi fandt en bar og dansede natten væk med fancie drinks og fjollede folk og kom stavrende hjem kl 5 ved højlys dag.

 google.dk
En aften jeg havde troet ville blive et, blev noget helt andet, men dejlig alligevel. PS. lørdag var jeg ik noget værd ;S hehe

Ingen kommentarer:

Send en kommentar