torsdag den 17. juni 2010

Chilinyt

Nu har jeg ikke fået skrevet i rigtig lang tid så der er sket en masse med chili'erne :)
Ja, mange af de små pus er blevet store og fine.
Nogle er udvandret til nye spændende steder, andre er kommet til, så det er dejligt.

Til venstre ses 3 store potter med gaver fra min svigerinde, hun er anlægsgartner, og også chiliinteresseret. Jeg har dog plantet dem om siden, da jeg syntes at potterne var alt for store til min lille vindueskarm.
Hun vidste ikke selv hvad det var, men hun mente at den lille i den meget store potte var en Habanero, og det ligner den også, den lave plante med de meget brede blade.
Så de andre bliver spændende at se hvad er.

Til højre ses en af mine dåsechiliplanter, i en spand på vej til min veninde Pernille, var forbi hende i forige uge og drikke the, så jeg tog lige chilien med i en spand.
Jeg skulle også lige forbi fakta og købe noget lækkert så jeg tog chilien med i fakta.
Det var om formiddagen da jeg havde fri, og alle ved godt hvilke typer der hænger ud i fakta om formiddagen... Alle tosserne der taler med sig selv og med maden i køledisken(troede fakktisk engang at en af dem gik med headset, men nej han var bare tosset), og der var mere end en af disse lidt sære personligheder der skævede til mig. Hvorfor kunne jeg ikke rigtig forstå, før jeg fik kigget ned ad mig selv og så chilien i spanden... Shit jeg var blevet en af tosserne i fakta!

4 kommentarer:

  1. Hihihi, jeg kan alt for godt se dig som en af tosserne i Fakta! ;-)

    SvarSlet
  2. Og jeg blev meget glad for den :) og den er vokset rigtig meget!

    SvarSlet
  3. Det er da dejligt at høre :)

    SvarSlet