mandag den 21. juni 2010

Chili-licious

Ja jeg ved godt at det er en evighed siden chili'erne er blevet vist frem, men her er de, for ikke at miste overblikket er hele vindueskarmen med :) den helt ude til venstre overrasker mig lidt, den er begyndt er blive lidt busk agtig i stedet for høj og ranglet som de andre... MEGET spændende :D
En lille efternøler er kommet frem, jeg ved ikke hvad den har tænkt på, men nu er den her altså, så må vi håbe at der er plads til den :)

Det er forresten også ved at blive tid til at nippe... min første plante fra i år har sat knopper, så jeg har plukket de 4 øverste topskudsblade af samt de knopper der var store nok til at få fat på. Ja stakkels små planter nu har jeg passet jer så godt og nu er det tid til at være ond ved jer :S

Ingen kommentarer:

Send en kommentar