tirsdag den 8. juni 2010

Hovedpine og lab-work

Så er 3-ugers perioden på DTU begyndt. Læreren der introducerede faget fortalte hvor hårdt det ville blive, øv havde håbet at det ville blive nogle nemme 5 point.
Jeg studerer kemi og bioteknologi på DTU og de næste 3 uger bliver udelukkende laboratorie arbejde.
Har allerede hovedpine af laboratoriet og træt af at stå hele dagen, så det tegner ikke godt :S

Men det skal bare overstås så jeg kan komme på sommerferie til Italien, har aldrig været der før og glæder mig helt vildt. Godt med en gulerod :)

2 kommentarer:

  1. Jeg tænker på dig og sender dig hermed alt min viden om biologi og kemi - ikk at det kan bringe dig langt men du kan i det mindste få følelsen af at jeg støtter dig ! :)
    Glæder mig til at høre hvordan det gik når det er overstået.. KLØ PÅ mormor

    ps. pas på hoften!

    SvarSlet