torsdag den 3. juni 2010

Holland-fjollet

Saa nu sidder jeg nede i Holland og nyder sommeren, har lige spildt is i kaestens fodboldblad, saa jeg er ikke saa populaer...:\
Imorgen skal vi til kaempe bryllup og i aften staa den paa foedselsdag hod min svoger.
Saa i dag har vi rendt nordholland rundt for at finde en paen skjorte til kaersten, og hvad sker der for det?
Selv i noget saa hjemmeligt som hennes og maurits kan man ikke faa en ensartetfarvet skjorte! Alt er stribet og ternet paa de mest haeslige maader.
Er der nogle der ved noget om det er den nye foraarsmode for maend? ternet skovmandssjorte og en polo T-shirt ud over?
haaber ikke det kommer til Danmark

2 kommentarer:

  1. Åhh det håber jeg heller ikke.. Dog har der sneget sig en skovmandsskjorte i LILLA OG GRØN ind i rasmus skab.. I DON'T KNOW WHY!!!!
    Mon jeg kan smide den ud uden han opdager det??!!

    SvarSlet
  2. Gør det! hehe Tror du at selv vi vil synest det er pænt om nogle måneder? :/

    SvarSlet