mandag den 21. juni 2010

Det endelige opgør

Danmark spillede jo mod Holland sidste mandag.


Jeg har aldrig haft de store følelser for fodbold men med en fodbold enthusiast i huset har jeg måtte lægge øre til meget og kom da også helt ind i kampen.

Når nu jeg havde hørt så meget om de "dygtige" hollænder fik jeg et så brændende ønske, det var lige meget om Danmark tabte alle de andre kampe, den eneste vigtige kamp for mig var den i mandags.



Kæresten tog til ofelia beach(der hvor Oslobåden lå i gamle dage) og drak sig i hegnet med min bror og far. og da jeg så dem først på aftenen(jeg havde først fri der) så de ud som om de havde haft en mægtig dag. Jeg var glad sammen med dem på trods af det grimme grimme nederlag vi havde fået.

Men så så jeg pludselig at min kæreste havde skjolder på alt sit tøj, "hvad er det?"

Så viste det sig at de danske fans havde smidt øl og skrald på de hollandske fans, og der havde næsten været slåskamp og alt muligt.

Og så blev jeg bare så flov og ked af det. Den opførsel kan jeg slet ikke forstå, måske havde jeg ikke så meget tilovers for fodbold alligevel.

2 kommentarer:

  1. Ej føj hvor er det bare dårlig stil! Hvad fuck sker der for dem?

    SvarSlet
  2. Jeg ved det ikke... så klip fra det på youtube og blev lidt vred over det... Det gør mig lidt flov over at være dansker...

    SvarSlet