torsdag den 24. juni 2010

Overspringshandling

I dag skal projektet afleveres, og vi er vidst okay med, så der er tid til lidt overspringshandling. Men puha hvor det hænger mig laaaaangt ud af halsen. Det værste er at der gennem hele forløbet har været virkelig dårligt overblik så jeg har stresset rundt og ikke fattet en skid. Men efter kl 16 er det ude af verdenen og jeg kan leve frit igen.
Da jeg kom hjem sent igår fik jeg et chok, kæresten havde slæbt vores store fladskærm fra soveværelset ind i stuen. Så da jeg kom hjem sad han og så 2 fodboldkampe på 2 skærme, jeg var lige ved at finde nummeret på nærmeste psykolog for nu måtte det da have slået klik for ham.
Men så vidste det sig at han har inviteret vennerne over i aften til fodbolds-fest, hvor danmark spiller mod Japan samtidig med at holland spiller mod (et eller andet hold) så begge kampe skal ses, og det tilbyder jeg åbenbart i mit hjem. :)

2 kommentarer: