tirsdag den 29. juni 2010

sommerferie!!

Så nu har jeg sommerferie, og puh hvor er det hårdt... Skal arbejde hver aften hele ugen plus weekend... Det er ik sådan med studiejobs. Jeg arbejder kun om aftenen og det er lidt irriterende i forhold til kæresten der kun er hjemme om aftenen. Men en fordel ved at arbejde om aftenen er at man kan bruge dagtimerne som man vil. Jeg ville dø for at komme på stranden igår, men da ingen veninder eller venner kunne valgte jeg i stedet at tage ud og shoppe sommertøj´, og med udsalg i HogM og Gina Tricot var det ikke så svært at gå amok. Det blev en god fangst af sommer kjoler og toppe, men ikke det jagten egentligt gik ud på, en sommer jakke. Det kan være jeg må høre min veninde Anna hun er profesionel i jakke-verdenen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar