tirsdag den 15. marts 2011

Thailand ahhhh :D

Så var jeg i Thailand i 2 uger i januar/februar, nøj hvor var det dejligt. Det var den helt store tur med hele familien. Mine forældre har sparet sammen længe for at give min bror, mig og min kæreste den helt store tur, så det var meget svært at sige nej til.
Jeg må indrømme at 11 timer i et fly gjorde mig rigtig nervøs, fik alle turene til Holland til at blegne. Så havde vi 2 nætter i Bankok.
Helt fantastisk oplevelse, alle de fremmede lyde og lugte. Så havde vi 2 nætter på hotel i Krabi og 2 nætter på en helt fantastisk ø Phi phi don, og tilbage til Krabi i ca. en uge.
Vi snorklede meget, det havde jeg aldrig prøvet før, og det gik også lidt galt engang imellem, ´fordi jeg fik den for langt under vand og fik vand i munden. Men jeg fik det lært og fik øjnene op for en helt ny verden.
Leopardhajen her på billdet fik jeg kun set kort da den svømmede væk, for da min kæreste råbte "HER ER EN HAJ!" var jeg meget hurtigt oppe i båden igen.
Ja og vi havde købt et flergangs undervandskamera dernede, og dette her var det eneste billede på hele den ene film der blev til noget. Jeg har rendt land og rige rundt for at finde et sted hvor jeg kunne få fremkaldt gammeldags film, og da jeg fik dem tilbage var de klippet forkert ud. Meget ærgeligt.
Men jeg lægger lige nogle stemningsbilleder ud fra Thailand. :)
Katten nederst til venstre er en lille vild killing der lagde sig i en dames taske mens hun spiste ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar