fredag den 18. marts 2011

Hva' så danmark- ik hou van holland

Jeg ved ikke om nogen af jer så programmet "hva' så danmark" fra DR tilbage i december? Men da jeg så det var der noget jeg genkendte, mest globussen der er programmets varetegn, for den havde jeg bestemt set før.
Nemlig tilbage i maj 2010 da jeg spillede et spil med kærestens familie ik hou van holland .
Brætspillet bygger åbenbart på et tv program af samme navn.
Her et lille youtubeklip af det hollandske program:



Hvis i lige holder ud til de tilfældige forbipasserende på gaden er væk, ser i studiet, kan i genkende det? Det er nøjagtig det samme som i det danske program, i det danske er tulipanerne udskiftet med margueritter og delf-porcelænet udskiftet med royal copenhagen, men ellers køerne, cyklerne og vinmøllerne er præcis det samme.






Det danske



Ingen kommentarer:

Send en kommentar