onsdag den 16. marts 2011

Høst

Ja nu har jeg ikke fået skrevet så meget om frugten af alt det hårde arbejde. Men det er jo også fordi af chilierne bliver plukket lidt løbende. Men sidst i august plukkede jeg alle disse chilier af mit røde habanero-"træ".
Da de her er så stærke, at man skal undgå at få saften på fingrene, orkede jeg ikke at stå og hakke dem alle fint ud, med handsker på. Så fik jeg den strålende ide at smide dem i min mini-hakker, og fordele pastaen ud på en masse store tallerkner. I en uge stank mit køkken af chili, og alt det der siden blev hakket i mini-hakkeren fik sig et chili-pift.

Ja der er jo blevet spist af dem hele vinteren, men de har holdt deres styrke godt, især min røde habanero, der skal kun en lille bitte smule i en ordenlig stor gryde med suppe. Uhmm 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar