lørdag den 1. oktober 2011

Brok betaler sig

Bare en lille opfølger på sidste indlæg, efter et par sure opringninger og mails gik de med til at jeg "med undtagelse" ikke behøvede at betale. Det skal lige siges at mails er 1000 gange mere effektivt end at ringe åbenbart.
Og selvomjeg har måtte kæmpe for min ret i telefonen med flere medarbejdere, som alle sagde at det ikke kunne lade sig gøre, så er jeg okay tilfreds.
Men jeg må indrømme at jeg var meget tæt på at betale bare for at regningen ikke skulle vokse.
Jeg er dog stadig lidt skuffet over de ikke ville indrømme at de prøvede at fuske mig, men okay træerne vokser ikke ind i himlen.

1 kommentar:

  1. Hej Rikke. Jeg kan se det er længe siden der har været aktivitet på din blog men jeg forsøger alligevel at skrive i håb om at du ser det :) Jeg faldt egentlig over din blog fordi jeg søgte efter en opskrift på pølsehorn. Grunden til jeg skriver er dog en helt anden. Jeg har ligesom dig forelsket mig hovedkuls i en hollænder og jeg ville høre dig om du måske kunne svare på lidt sprøgsmål i forbindelse med at få ham til Danmark, hvad I gjorde med job og økonomi og alt det :) min mail er frknymark@gmail.com
    De bedste hilsner Carina

    SvarSlet